Montag, 1. Dezember 2014

Candy Cande Nail Art


Auf meine heutige Nail Art bin ich sehr stolz. Mittlerweile habe ich doch ein bischen Übung mit dem Striping Tape und ich konnte meine Idee genau so umsetzen, wie ich gehofft hatte. Der Trick ist vor allem, mit der rechten Hand zu beginnen - dann ist man bei der linken (Foto-) Hand schon geübt.

Grundfarbe ist essie Tuck It In My Tux und darüber habe ich mit Hilfe von Striping Tape und essie  Jump In My Jumpsuit ein Zuckerstangenmuster gezaubert.
-----
I am relly proud of today's nail art. In the meantime my practice with striping tape has helped me to transfer the idea in my head to my nails like I hoped I could. The trick is simple: Start with the right hand so you will be more trained when you work on your left (picture) hand.

Base color is essie Tuck It In My Tux and with the help of striping tape and essie Jump In My Jumpsuit I created a candy cane pattern.



Magst du's? 
-----
Do you like it?

Kommentare:

I love to read your comments!