Freitag, 7. November 2014

ANNY: Blue Fashion Show


Für den heutigen Blue Friday habe ich einen qualitativ ausgezeichneten Lack zu bieten!

ANNY Blue Fashion Show ist ein echter One-Coater. Ich trage auch wirklich nur eine Schicht, die perfekt deckt und schnell getrocknet ist. Dieser Lack eignet sich also auch ausgezeichnet für Nail Art.
-----
For today's Blue Friday I have a high quality nail polish to share!

ANNY Blue Fasion Show is a real one-coater. I am only wearing one coat that is perfectly opaque and dried quickly. This polish is great for nail art, too.

daylight
Deckkraft: eine Schicht
Haltbarkeit: sehr gut
Konsistenz: geschmeidig
Trockenzeit: kurz
Besonderheit: Creme Lack
Bewertung: 5/5
-----
Opacity: one coat
Durability: very good
Texture: smooth
Drying time: short
Specific feature: creme polish
Rating: 5/5
with stamping
Von Anfang an hatte ich das Gefühl Blue Fashion Show würde toll mit ANNY Vintage Home aussehen. Darum habe ich nach langer Zeit mal wieder gestampt - mit Vintage Home als Stamping Lack. Der Effekt ist dezent und nur in direktem Licht sichtbar, aber ich fands sehr schön.
-----
Right from the beginning I thought Blue Fashion Show would look great with ANNY Vintage Home. So I got my stamping plates out after a long time - and stamped with Vintage Home. The effect is delicate and only visible in direct light but I liked it.

with stamping
Wie gefällt dir das Stamping?
-----
Do you like the stamping?

Kommentare:

  1. One-coaters are great :)
    It's not really my color, but it looks so good on you, and I love it with the stamping!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thanks! I am always happy when I discover a one-coater :)

      Löschen
  2. Ich lieeeeebe ihn! :) Bin so froh, dass ich ihn zuhause habe, da er ja nicht mehr im Sortiment ist...
    Und das dezente Stamping ist wirklich süß. Passt sehr gut zu der Grundfarbe.

    LG Lotte

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Echt, nicht mehr im Sortiment? Da habe ich ja Glück gehabt!

      Löschen
  3. Der Lack ist so toll! Jetzt bin ich umso trauriger ihn nicht zu haben :( Und mit dem Stamping sieht es einfach klasse aus! :)

    AntwortenLöschen
  4. Oh schade dass der Lack nicht mehr im Sortiment ist. Den hätte ich auch gern gehabt, das ist genau meine Farbe. Das Stamping sieht auch sehr schön aus.

    AntwortenLöschen
  5. One coat on the blue--impressive! The stamping looks very pretty, and I can imagine it's fun to see it peek out when the light it right.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh yes, it was sooo much fun to see the subtle stamping!

      Löschen
  6. Ooooh yes, that's a great colour! I love one coaters! :)

    AntwortenLöschen
  7. This blue looks really interesting. I don't have anything in this hue in my helmers, I should fix this problem :D
    And well, I'm glad you found a good use of that purple ANNY. This is a great subtle combo, you're right!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. You should fix that problem quickly! I a glad you're back, Ilaria! Thank you for all your comments under my recent posts!

      Löschen

I love to read your comments!