Sonntag, 28. September 2014

FUN Lacquer: Mulan (Princess 2.0 Collection)


Wenn ihr meinen Blog schon länger lest, dann wisst ihr, dass ich kein großer Fan von Holo Nagellack bin. Aber in die Princess 2.0 Kollektion von FUN Lacquer habe ich mich sofort verliebt! In dieser Kollektion sind die Lacke verschiedenen Disney Prinzessinnen nachempfunden und das passt farblich perfekt!

Mulan ist ein nudefarbener Nagellack mit linearem Holoeffekt. Zwei dünne Schichten reichen aus und trocknen schnell. Auch die Textur ist super, nicht so dicklich wie die Thermo Lacke von FUN Lacquer. Die Haltbarkeit ist sehr gut, nach drei Tagen sah der Lack noch aus wie neu.

Ich kann nur sagen, dass ich diesen Lack liebe! Er ist dezent, aber besonders und von der Qualität her perfekt!
-----
If you are a reader of my blog for a while now you know that I am not a big fan of holo nail polish. But I immediately fell in love with the pricess 2.0 collection from FUN Lacquer. In this collection the different polishes are named after Disney princesses and the colors do match perfectly!

Mulan is a nude nail polish with linear holographic effect. Two thin coats are enough and dry quickly. Even the formula is great, not as thick as the thermal polishes from FUN Lacquer. Durability is great, after three days this polish looked like new.

I can only tell you that I love this nail polish! It is delicate but special and the quality is awesome!

weak sunlight

shadow

strong sunlight
Deckkraft: zwei Schichten
Haltbarkeit: sehr gut
Konsistenz: geschmeidig
Trockenzeit: kurz
Besonderheit: Holographischer Nagellack
Bewertung: 5*/5
-----
Opacity: two coats
Durability: very good
Texture: smooth
Drying time: short
Specific feature: holographic nail polish
Rating: 5*/5
 

Besitzt du einen Nagellack von FUN Lacquer?
-----
Do you own a nail polish from FUN Lacquer?

Kommentare:

  1. Bei Nudelacken bin ich ja immer etwas zwiegespalten, aber mit Holoeffekt überzeugen sie mich auf jeden Fall!

    AntwortenLöschen
  2. It looks amazing on you - and I'm glad you are "warming up" to at least some holos :)
    I got my picks of polishes from the Princess coll. last week, and I look forward to trying them :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oooh, how great! I am looking forward to see them on you!

      Löschen
  3. Co ja bym dała by mieć taki kształt paznokci.

    AntwortenLöschen
  4. Aaabsolut genial und zauberfein! :)

    LG Lotte

    AntwortenLöschen
  5. Finde den echt cool :D Sieht supi aus :D Ich liebe auch HoloLacke ♥

    AntwortenLöschen
  6. I don't own any FUN Lacquers yet, but this looks great on you! :)

    AntwortenLöschen
  7. Sieht wirklich zauberhaft aus. :)

    AntwortenLöschen
  8. Traumhaft <3
    Ich besitze noch die alte Mulan Version :D

    AntwortenLöschen
  9. Aww <3 I can see why you loved the princesses even if they're holo. It's a subtle linear effect and it's so classy and elegant...Mulan looks great on you, Julia!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you! Is till keep the other princesses untried because they are too pretty to be used! ;)

      Löschen

I love to read your comments!