Montag, 28. Juli 2014

Nail Art with Maybelline Bleached Blue


Die Color Show Designer Nail Art Pens von Maybelline lagen eine Weile ungenutzt bei mir rum. Aber dann hatte ich eine passende Idee, als ich meine Nägel mit Bleached Blue aus der Acid Wash Kollektion lackiert hatte: Meeresdeko passt super auf die blauen Nägel!

Ich trage hier zwei Schichten Bleached Blue mit Überlack und habe mit dem weißen Nail Art Pen Muscheln, einen Seestern und einen Anker aufgemalt. Das hat für den ersten Versuch sogar ganz gut geklappt.
-----
The Maybelline Color Show Designer Nail Art Pens have been laying around here for a while. But I had an idea when I painted my nails with Bleached Blue from the Acid Wash Collection: Sea decoration would look perfect on blue nails!

I am wearing two coats of Bleached Blue and top coat. With the white nail art pen I painted sea shells, a starfish and an anchor. It worked out pretty neat for a first try.



Hast du schon mal mit Nail Art Pens gearbeitet?
-----
Have you worked with nail art pens before?

Kommentare:

  1. That color really makes you think of the sea - so I see where the inspiration to this cute nail art came from :D

    AntwortenLöschen
  2. sehr schön sommerlich :) das schreit nach MEEEER :D

    AntwortenLöschen
  3. Ach wie süß! :D Passt sehr gut dazu. Ich hab ja auch so einen Stift... Müsste mich mal rantrauen. ^^

    LG Lotte

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke, Lotte! Das ging einfacher als ich gedacht hatte. Trau dich - wenn sogar ich das schaffe...!

      Löschen
  4. I haven't tried any nail art pens yet. I've got a couple of pen-like tools bu H&M but since I really suck at freehand drawing I'm a bit afraid of doing a mess :D
    BTW I really like your outcome! This polish is a perfect sea blue and your sea life drawings fit perfectly the canvas *___*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thak you! I practiced a little with the pens before I started on my nails ;) Was too afraid of messing up, too.

      Löschen

I love to read your comments!